Sunday, January 16, 2011

Selesai sudah...

ditaip lawa banget oleh Adeen Smith at 11:26 PM

apa yang udah beres dong ? itulah sinetron alisa. eh bukan cinta dan anugerah ke ? bukanlah..cinta dan anugerah habis lambat lagi. kay minggu ni berakhir lah sebuah alkisah yang bertajuk ALISA ! hoho sudah tentu lah mama saya menangis berdarah coz cerita ni fabbot no 1 dia (Y) kesian mama...hihi mama saya ni tengah tidur time pukul 1.30 pun dia akan suruh saya kejut when alisa start. sanggup tuh mengadaikan tidur yang dibuai mimpi indah semata2 nak tengok cite nih. dan saya pula ofc join jugak. but saya lagi suka tengok cerita cinta dan anugerah coz ada cowok yg ganteng2 banget. especially MILLER ! tak macam cerita ALISA, semua cowok jelek banget. oh jahatnya mulut saya. muehehehe :) 
lepas cerita alisa nih, then ada cerita apa ? oh taktau lahh. nak kena search nih. hope tersangat lah best ! act saya nih layan semua cerita indon. muka saya pn persis pelakon nabiela syakieb kan ?(perasan kejap) :DD layan semua cerita indon ni sbb TERbestfriend ngan bibik rumah sebelah utara dan selatan. bibik rumah sendiri mana pergi ? alamak, dah lari ke acheh. huhu act tak pernah hire bibik pn. mama saya pn suka tau kawan dengan orang indonesia kerana dorang semua baik2 belaka. tak gitu ? korang bagi rating kat cerita ALISA nih berapa ? korang suka or tak suka kat cerita nih ? comment secepat yg mungkin!!!! (:

peti surat yg macho : Lepasni layan cerita tamil pulak coz jiran utara, selatan, barat dan timur semuanya india.
hihi, jk oni :P

0 makhluk berpot-pet:

Post a Comment

Derma comment sikit,

 

A Diary Of A Wimpy Kid , Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers