Sunday, March 13, 2011

Nasi minyak's day :D

ditaip lawa banget oleh Adeen Smith at 11:01 PM
yay, saya dah kahwin. aminnnnn :P 

okay jangan nak dok kahwin sangat. pmr pn tak lagi. act along saya yg dah kahwin. first beb buat kenduri kahwin2 ni. dah nama lagi sulung. gembira tak ? yeah haruslah gembira sakan sbb tak lama lagi ofc saya jadi makcik kan..hihi eh tak main lah makcewkmakcewk. aunty sudah :P haha tapi saya macam sedih sikit coz ramai2 yg saya ajak, just berapa org kawan saya je yg dtg:( nak buat macam new, dorg bz coz melayan anak sendiri. *bajet dah jadi org dewasa* cuti sekolah la katakan, ada yg bawak satu family pegi genting. 
HAHAHA but kawan2, anda rugi coz tak dapat makan nasi minyak free :) back to my topic, majlis ni start pukul 12. sebelum tuh tangkap lah gamba dulu. kaching sana kaching sini. lepas dah bosan tuh kemas2 lah sikit. then dok jenguk2 kat luar ada firzanah yg dtg. wee~ borak2 sebentar then suruh dia makan. after that, aina yg dtg. mom dia kata 'aina boleh jadi org gaji kat sini' yay, thanks to ur mom, aina ! boleh aku dera kau sikit :P
then meena dtg. bukan main lawa lagi. terpahat kejealousan di hatiku. hekhek :PP after that, izzati, syu and haz pn datang jugak. syu puji saya 'cantik' hehehe terima kasih eh *lagi beberapa minutes saya akan meletop. tit tit tit, kebaboom* 
makan makan makan sampai perut pecah. mestilah kena kaching sana kaching sini kan ? baru lah meriah sikit. kami dah lawa ofc kena bergambar. abg oh abg, kami nak bergambar nih. tolong tangkapkan guna kamera abg yg size gajah tuh. dituju khas untuk adek shah jazle. kan kawan2 ? ahaahahah handsome !oh bukan setakat kawan2 saya je yg dtg, saudara mara, sepupu sepapat dan lain2. nak membebel apa lagi eh ? cheq dah malas ni. 

Eh cheq tersilap pengantin lelaki lah :P

teringin untuk menjadi bidadari di kayangan

ni time mama saya merenjis2. eit kat saya takde ke mama?

sedap sedap :q
gaya "comey" kita :qq


Kenapa saya upload gamba ini ? bukan ada saya pn. tapi2, tu haa ada adek shah jazle lah. yg berambut pndek tuh :P 

jom bergambar bersama anak md nor + raiha

And yeah congratzzz to my along and abg hanif :) 
Selamat Pengantin Baru~

saya dah penat nak upload banyak2. lagi-lagi internet yg macam siput nih -.- nak tengok gambar yg lain? sila search adeen smith di facebook anda or click muka saya yg "comey" kat facebook badge di blog saya ini :P kejap kejap, mana yg akad nikah punya ? haahaha lain kali lah. apalah org letak yg akad nikah dulu baru yg ini. cik jodeen cik jodeen -.-

0 makhluk berpot-pet:

Post a Comment

Derma comment sikit,

 

A Diary Of A Wimpy Kid , Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers