Saturday, May 7, 2011

Eh dah dekat lah :P

ditaip lawa banget oleh Adeen Smith at 8:36 AM


Ehem, sempena hari kelahiran saya sudah dekat. saya ada buat wishlist tau. kalau baik hati, apa lagi....tunaikan lah :P bawaaaah ni haa wishlist saya. Biar saya memperBESARkan tulisan dia bagi kome nampak.

1. bilik semua warna green.
2. cake bentuk barbie.
3. ada jejaka handsome hantar green apple volkswagen beetle depan
    rumah :O
4. Blackberry casing warna green apple. kalau boleh bentuk dia pun 
    apple.
5. guitar bentuk apple.
6. date 24 hours with my superman. EHEM :)
7. brunno mars nyanyi lagu 'happy birthdaay' untuk saya tepat pada
    pukul 12 am.
8. hadiah bertimbun atas meja kat kelas(WAJIB SEKALI)
9. cikgu-cikgu bagi seringgit macam time sekolah rendah dulu.


Last sekali..but if hang nak tambah pn takpe.dialu2kan. hehe

10. Yang ni paling penting! 
      = u guys tak lupa untuk wish 
         'HAPPY BIRTHDAAAAY' to me. Aww, so thank you meyh
         
        

0 makhluk berpot-pet:

Post a Comment

Derma comment sikit,

 

A Diary Of A Wimpy Kid , Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Blogger Templates | Best Credit Card Offers